من هي شركة جيوني - GIONEE

Egyptian Reviewer 7:00:00 ص   brands
بسم الله الرحمن الرحيم

من هي شركة جيوني - GIONEE

من هي شركة جيوني - GIONEE
الغزو لصينى للسوق المصري يستمر مع شركة من اهم الشركات الصينية فى مجال خدمات الموبايل وهى شركة جيوني - GIONEE والى موجودة فى مصر من فترة وحاليا بتقوم بانطلاقة جديدة من خلال وكيلها speed tech فتعالو نتعرف مع بعض على موضوعنا النهاردة "من هي شركة جيوني - GIONEE"

من هي شركة جيوني - GIONEE :

شركة جيوني - GIONEE هى شركة صينية انشأت عام 2002 وابتدت فى مجال الهواتف المحمولة والموبايلات من عام 2005 حيث كانت تنتج هواتف الجيل الثانى واستمر تطور الشركة الى وقتنا هذا واصبحت احد اكبر الشركات الصينية فى انتاج ال smartphones .
الشركة بيعمل فيها اكتر من 1500 موظف تحت سن ال 30 وهدفها الاساسي هو التطوير واستخدام الحس الابداعى فى تصاميم الهوتف الخاصة بها .
فى سنة 2012 كانت حصتها من السوق المحلى فى الصين هو 4.7 % .وحسب تصنيف 2017 كان مركز الشركة هو المركز السابع العالمي .. (( شركات الهواتف الصينية فى مصر ومركزها العالمي ))
الشركة بتنتشر عالميا ولتوفير احتياجاتها ابتدت الاتفاق على انشاء مصنع خاص بيها فى الهند .
الشركة بالاتفاق مع شركة BLU بتنشر الهواتف تحت اسمها فى الولايات المتحدة الامريكية .
وموجودة الشركة حاليا فى عدد كبير من الدول من ضمنها الصين والهند ومصر ونيجيريا وفيتنام والعديد من الدول فى شرق اسيا والشرق الاوسط وافريقيا .

شركة جيوني - GIONEE فى مصر :

الشركة موجودة فى مصر من شهر 4 عام 2016 يعنى من سنتين لكن للاسف مكنش فى الالتزام الكافي من قبل الشركة تجاه المستخدمين ومحققتش المنتظر منها فى بداية 2018 الشركة اعلنت عن انطلاقة جديدة ليها فهل هنشوف فرق ولا لا ده الى هنعرفه كمان طلعت بعض الاشاعات عن ترابط اسم gionee مع شركة soda الموجودة جديد فى مصر وان شركة soda ما هى الى براند فرعى من شركة GIONEE لسة معندناش علومة اكيدة عن الموضوع ده

هواتف شركة جيوني - GIONEE :

الشركة ليها هواتف فى جميع الفئات السعرية حالها كحال شركات الصف الاول فى الصين بتمتاز بجودة عالية وبتشتغل الهواتف بواجهة معدلة Amigo
تقدر تشتري هواتف الشركة من مصر

هواتف شركة جيوني - GIONEE من سوق

من هنا

هواتف شركة جيوني - GIONEE من جوميا 

من هنا

مقالات متعلقة ب "من هي شركة جيوني - GIONEE" :


************
فى نهاية المقال نتمنى ان نكون افدناكم ولا تنسى ان ردك على المقالات يشجعنا على الاستمرار ... لافضل اسعار الهواتف من هنا او من هنا
ولا تنسى الاعجاب بالصفحة

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

1 التعليقات:

التعليقات
علي سالم
11 أغسطس 2018 في 6:01 ص حذف

فين توكيل جيوني انا رحت شارع عبد العزيز لقيته اتلغي

رد
avatar